fredag 27. mai 2011

Det spirer og gror :)

Endelig forsvant regnet så igår ble det litt shopping på Hageland ;) Jordbærpyramiden min har fått jord og duk og tilsist -men ikke minst; jordbærplanter!! :)) Har plantet 30 stk oppi her og trodde det skulle rekke til alle, men hadde vist ikke nok til toppen.. så nå lurer jeg på om jeg skal plante jordbær oppi der også eller om jeg kansje skal ha noen blomster? :) Hmmm...
Syns den ble stilig ;




Gleder meg til jordbærene kommer ;)

Har plantet litt rundt huset også (det er noen uker siden nå da) og det kommer mer;) Må bare vente til plenen er blitt grønn så jeg kan sette på plass benken (som jeg har fått, og som egentlig er ganske så falleferdig men med litt fiksing og maling så blir den så fiiin atte) og pynte med krukker og diverse rundt :) Har  planer om å plante bringebær og bjørnebær busker i enden av hagen også, men min samboer er ikke heeelt enig i det ;D
tsss.. vi skal no se på det :P
 Det er ikke ugress altså ;) Dette er noen frø som jeg og min datter sådde i vinter så det blir spennende å se :)



-Åh det er så herlig at det snart er helg! Bare timer igjen nå så reiser vi på hytta :) Det er min samboers familie sin hytte og der pågår det stadig nye prosjekter ;) Vi har nettop pusset opp en stue og ett soverom og snart kommer det veranda, og badestamp på kaia :) (bilder kommer) Dessuten er der masse blomster og bed som jeg kan dille litt med ;)

*Idyll på hytta*



Ønsker alle en god helg!! :)




5 kommentarer:

  1. Det jorbærlandet ditt var kjempestilig, :)
    flott blogg du har og masse fine bilder, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Så fin jordbær-pyramide! Den var artig og orginal. Noe å tenke på når jeg skal plante mine jordbærplanter:o)

    Ønsker deg samtidig velkommen i "klubben", koselig med et samlingssted!

    På gjensyn!
    Heleneklem;o)

    SvarSlett
  3. Så smart! Du skal nok få mye glede av den i sommer! Lykke til som jordbærbonde!! Hege

    SvarSlett
  4. takk for det :))-Og tusen takk for hyggelige komentarer! :)

    SvarSlett
  5. Hvilken material brukte du på jordbærpyramiden? ☺og behandlet du det med noe? ☺

    SvarSlett