torsdag 26. mai 2011

Små gleder :)

Det skal ikke så mye til for å bli glad;
Kjøpte 2 kjempesøte lykter på salg forleden dag :)
 -Foreløpig står de i stuevinduet men burde vel kansje funnet en plass å henge dem opp.. hmmm... det var denne lysmanien da!;)



Tomatplantene vokser i kjøkkenvinduet ;

-Har ikke plantet tomater før så er litt usikker på fremgangsmåten. Noen som vet? Kan de stå i denne hele tiden eller må jeg plante dem om? Har allerede tynnet ut litt i rekkene-var veeeldig tett oppi der en stund ;)


Små hverdagsgleder er når prinsessa mi på 3 år plukker blomster til meg :) *smelt*
-Det skal ikke mye til for å glede ett morshjerte <3


Ha en fin dag!! :))

4 kommentarer:

  1. Deilig med selvdyrkede tomater:o) Jeg har ikke fått rotet meg til tomater i år, selv om jeg har litt annet i kjøkkenhagen...

    Heldig du er som får blomster fra tulla di;o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Ja det blir spennende å se om det blir noe tomater på de :))

    SvarSlett
  3. Hejsa.
    Har lige fundet din blog - rigtig hyggelig.
    Jeg har tilføjet mig som fast læser.
    Ha´en god søndag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Hei Hanne Bente,takk for det-veldig koselig :))

    SvarSlett