onsdag 25. mai 2011

Hei! :)




Har tenkt lenge på å skrive blogg og nå har jeg endelig våget å gjøre det ;)
Er så mange fine interiørblogger rundt om kring og jeg blir så inspirert!
-Så jeg prøver- så får vel resultatet bli så som så i begynnelsen.. :D


Jeg og min samboer har pusset opp nesten hele huset, og en av de tingene jeg er mest fornøyd med er disse møblene :) Jeg synes det er fint å blande litt forskjellige stiler,  så vi har kjøpt endel nytt og tilsatt litt gammelt ;) -tok med oss en gammel radio hjem fra hytta og jeg synes den passet fint i bokhylla!
-også er jeg veldig tilhenger av ting på norsk istedenfor engelsk ;)


også bare eeelsker jeg lys! Er litt usikker på om jeg har noen katolske gener i meg, for i hver ledig krok og hylle må jeg ha ett lys :D 



Vi holder også på med ett hageprosjekt :)
Min kjære samboer gravde opp hele hagen og nå er det blitt flatt og jeg har fått bed og steinmurer-det ble så fint! :) Kom SÅ godt igang med såing og planting av gress og blomster med så kom regnet.. -og det har vart en stund nå, så håper vi kan få litt sol igjen snart så vi kan få ordentlig grønn plen (nå er det bare flekker) og maaaaasse blomster i bed og krukker :) -og litt koselige møbler rundt om kring! :)

Har plantet litt da :) 




-litt dårlig bilde, skiltet er ikke så stort som det ser ut til.. MEN jeg har hvertfall stoore planer for hvordan hagen og alt rundt skal se ut, så jeg blir sikkert gull kunde hos Hageland neste gang det blir sol :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar