mandag 6. juni 2011

Det gode båtliv

FOR ett nydelig vær vi har hatt idag og igår! :) Vi reiste ut med båten i går kveld og la oss med en frihavn som er laget til på en øy ikke langt ifra oss. Utrolig nok var det ingen andre som lå der, så vi hadde hele stedet for oss selv, fantastisk! :)

Hvis jeg skulle valgt bare ett bilde som skulle beskrevet idyllen idag så måtte det blitt dette:
     Prinsessa har nettopp stått opp og står med "pusen" under armen og speider etter fisk :)

Men selvfølgelig har jeg tatt en masse bilder så her kommer en billedserie fra idag:))






-Må si at så langt er jeg veldig fornøyd med båtlivet! :)


Fant noen blomster på holmen også ;)



Dagens "fangst" ; 2 små krabber og noen reker i en bøtte, - som selvsagt fikk    slippe fri igjen når vi reiste hjem igjen :)



Ha en fortreffelig søndags kveld alle sammen! :)



4 kommentarer:

  1. Hej Ida.
    Rigtig flotte billeder - glæder mig til at følge dig.
    Har sendt dig en mail.
    Ha´en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Åå så deilig med båt! Eg har så lyst på båt! En gang en gang... ;) Klem

    SvarSlett
  3. Fantastiske naturbilder. Kjekt at du har vært innom bloggen min. Jeg følger deg videre jeg.

    Haldorsatter.

    SvarSlett
  4. Tuusen takk :))Ja sant Elizabeth! Båtliv er livsnyting med stor L :)

    SvarSlett