mandag 13. juni 2011

En nydelig helg er over

Begynte helgen med være med på ridestevne for å være heiagjeng og deretter bar det rett i båten :)
Vi har vært litt rundt om kring, både på hytta og i Kalvåg. -Herlig! I går kveld prøvde jeg og svigerfar fiskelykken, noe som endte med torsk til kvelds ;) *idyll* (-om man ser vekk fra myggen som virkelig har våknet fra dvale.. ;) )
Idag har jeg sittet i flere timer på flybridgen og lest krim, gjett om det var deilig da! :) Begynner å glede meg til sommerferien, 3 uker på bølgan blå ;) -Blir litt spennende også siden det lengste jeg har bodd i båten er 3 dager til nå :P men regner med det går veldig greit ;) Snuppa er om mulig enda mere glad i båten vår enn jeg, så det burde ikke by på problemer hvertfall;)

Har tatt endel bilder i helgen så her kommer ett ras ;)

 De øverste bildene er tatt i bilen på vei til stevne, trolsk stemning- og nydelig!









 ett fyrtårn, tenk her har det bodd folk i generasjoner!
 -Shetland neste!
 -Kinnaklova
 Stilig pynt på svaberget synes jeg  :)
 vakker måne igår
 -Og idag våknet vi opp til dette været, jippi! :) Håper det varer leeenge! (gjerne til sånn litt før jul spør du meg ;)   )
 -fant en gammel skatt i naustet ;) har ikke bestemt meg hvor jeg skal ha den ennå, men noe blir det hvertfall! ;)

På vei hjem :)

-Så da er det bare å ta fatt på ny arbeidsuke igjen i morgen, og bare glede seg over at ferien kommer nærmere og nærmere........   :)



7 kommentarer:

  1. Så mye flotte bilder du har tatt! Vakre naturbilder:o)

    ha en fin uke!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Rigtig flotte billeder du har taget - og sikke en skøn natur.
    Jeg kan godt forstå at du glæder dig til sommerferien.
    Ha´en god dag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det :) er ikke så vanskelig å ta fine bilder når vi bor sånn vi gjør ;))

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Så fine naturbilder du har tatt. Herlig å ut å fiske. Tenkte å prøve fiskelykken selv en dag.
    Også har du funnet en superfin skatt.
    Fin fin kasse.
    klem

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig komentar på bloggen min, det var jammen noen vakre bilder du hadde fra helga, kjempefint, syns det e så fint og lese igjennom bloggene til dere alle, det e så utrulig mye fint dere viser frem, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  6. Åååå, vi har et utrolig flott land. Takk for nydelige bilder.

    Haldorsdatter

    SvarSlett
  7. fine bilder du har tatt:)
    den hansakassen va jo knallstilig! eg og vil ha sånn;) kan eg ønske meg t jul?? ;)

    SvarSlett