onsdag 1. juni 2011

-en liten shoppingrunde i lunchen..

Jeg rakk en liten shoppings i lunchen idag (også) ;)
Skulle egentlig se etter noe helt annet, men så måtte jeg bare ha denne nydelige Hortensiaen! :) Den skal få pynte opp ute når det blir litt finere vær ( idag HØLJER det)

-og ja, jeg eeelsker lilla :D

Fant litt annet dill også ;)
 Synes disse var litt søte jeg da ;)

Kjøpte 2 sånne søte små hjerter, vet ikke helt hvor jeg skal ha dem enda men skal nok komme på noe :)

Min kjære samboer holder på å lage en mur langs  verandan, og han har vært kjempeflink! Sikkert litt vanskelig å se nå men det blir noen "platå" hvor jeg kan plante og/eller sette ut krukker og dill ;) Gleder meg!
Igår:


Idag:

-to be continued...   ;)


Ha en super "første sommerdag" folkens! :))

2 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Skønne ting du har købt dig - jeg elsker og at shoppe.
    Ha´en god onsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Hei Hanne Bente :)
    Takk for det :) Jeg har prøvd å komentere på bloggen din flere ganger, men det går ikke?
    God helg! :)

    SvarSlett