torsdag 9. juni 2011

litt av hvert..

Holder på med to prosjekter som ikke er ferdige enda, men tenkte jeg skulle legge ut noen bilder allikevel ;)

-Jeg ELSKER roser, og nå (tror jeg) at jeg har funnet den beste plassen å plante klatreroser. Har gravd hull og min kjære skal legge steiner rundt bedet og singel utenfor, så blir det "samme stil" som den nye muren vår :) Tror det blir kjempebra! :) Hadde ett håp om å bli ferdig med dette idag, men nå høljer den ned igjen så vi får no se.. til helga kansje? ;)


Har også fått en gammel benk som jeg har skrapet og pusset på, nå skal den bare få tørke seg litt så skal jeg beise den hvit og ha den i hagen, tror det blir kjempefint :) Hagen er blitt så grønn og fin nå, men tror jeg var litt overivrig med gjødslinga her om dagen så er kansje like greit at det regner litt så jeg ikke svir av hele plenen med en gang :P hehe..
Denne har visst vært både hvit, grønn og lyse- lilla (?) før så jeg når jeg skrapte ;)
_
Skulle bare en "liten" tur innom Kremmerhuset idag og der var det mye fint! Var like før jeg kom hjem med 3 nye lykter som jeg absolutt ikke har plass til- men fornuften seiret til slutt ( og det er igrunn en seier i seg selv ;) ) Men en ting måtte jeg bare kjøpe (selvfølgelig-kan jo ikke gå derifra tomhendt! ). For ikke lenge siden kjøpte vi oss nytt spisebord. Det er massivt eik og igrunn veldig fint i seg selv synes jeg, men nå fant jeg denne fiiine duken som jeg kan pynte litt med ;) 
 -og ja, den blir sikkert enda finere når den får hilse på strykehjernet, men jeg måtte jo bare prøve den på :D
Likte mønsteret :)



Ha en fin dag alle sammen, nå er det ikke lenge til det er helg igjen! :))

2 kommentarer:

  1. Hej Ida.
    Du forstår da også at shoppe -
    Jeg er sikker på at bliver flot med klatreroser.
    En hvis bænk er altid flot.
    Vi har letskyet / sol her + 21 grader.
    Ha´en god torsdag.

    SvarSlett
  2. Ja her har du litt å henge fingrene i!
    Gleder meg til oppdatering:o)

    Heleneklem

    SvarSlett