mandag 20. juni 2011

mandag..

-og en uke siden jeg blogget sist, dette er for dårlig altså! ;)

Men jeg må jo bare si til mitt forsvar at jeg har vært super bissi med å bla. lese ferdig denne serien som var über spennende!!;
 Denne serien på 12 bøker anbefales! :))

Igår var det skikkelig sommer vær, og jeg fikk endelig laget ferdig rose bedet mitt, begynt å male benken som sikkert må ha 3 strøk før den kan settes ut i hagen, og vært på gartneriet og fylt på litt til krukker og bed :)
 Her har jeg plantet røde "Heidelberg" klatreroser, de skal visst bli ca to meter, gleder meg! ;))


Måtte pynte litt rundt om kring også ;)


Hagen er begynt å ligne på en hage nå , og det spirer og gror overalt- kjempegøy! :)
Her har noen frø som jeg og prinsessa plantet i vår blitt store fine blomster(som jeg ikke husker hva heter. :P )

-Helt til slutt må jeg bare vise denne søte knekkebrød boksen som jeg fant på Nille (faktisk! ), synes den var supersøt :))


Ha en fin dag alle sammen! :)

4 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det ,det er rart hva noen potter med blomster gjør,(den blå blomsten uten navn er nydelig i den krukka)
    Så tøff knekkebrød boks og ganske praktisk også.
    Ha en fin sommeruke ,Marit.

    SvarSlett
  2. Hejsa.
    Virke flotte billeder.
    Jeg tror at de blå blomster er franske anemoner - men ikke 100%.
    Er de sorte i midten?
    Ha´en god mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Tusen takk :) Ja,Hanne Bente de er svarte i midten, og når du sier det så tror jeg kansje at det stor anemone på frø posen, så da fikk vi oppklart det ;) takk! :)

    SvarSlett
  4. Åååå, den boksen var finfin. Nille har mye lurt .-)

    Haldorsdatter

    SvarSlett